Praktische informatie

Goed voorbereid op vakantie naar Domburg

Graag zetten wij de meest belangrijke informatie voor u op een rijtje!

Voorafgaand aan uw verblijf

Reserveren, wijzigingen en annuleren

Fijn weetje; boeken via onze website is altijd goedkoper dan via een online boekingsagent. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor aanbiedingen, promoties en kortingscodes.

Wilt u uw reservering wijzigen? Check of uw reserveringsvoorwaarden dat toestaan. Heeft u rechtstreeks bij ons geboekt, dan gaan wij met uw reservering aan de slag. Heeft u bij een online boekingsagent gereserveerd, neem dan contact op met hen.

Bent u op zoek naar 6 kamers of meer? Of wilt u graag zakelijk op regelmatige basis bij ons overnachten? Neem dan contact met ons op via + 31 (0) 118 - 58 16 84 of stuur een e-mail.

Omboekgarantie

Wilt u meer flexibiliteit? Reserveer dan onze omboekgarantie! Hiermee kunt u binnen de annuleringstermijn tot één dag voor aankomst uw reservering kosteloos wijzigen naar een andere periode. U betaalt hiervoor € 7,50 per nacht.

* Bij omboeking naar een duurdere periode zullen wij de meerprijs in rekening brengen.
* Het is niet mogelijk de omboekgarantie te reserveren in combinatie met het non refundable tarief.

Huisdieren

Ook uw hond is welkom bij Hotel Bommeljé! U betaalt € 10 per nacht. Honden overnachten in de kamers op de begane grond, waarbij er één hond per kamer is toegestaan.
Honden zijn van 7:00 tot 11:00 uur niet toegestaan in het restaurant i.v.m. het ontbijt wat dan wordt geserveerd.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze hondenbrief.

Tijdens uw verblijf

In- en uitchecken

U kunt vanaf 15:00 uur op uw kamer terecht.
Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11:00 uur uit te checken.
De verblijfsbelasting bedraagt € 1,30 per persoon per nacht (jaar 2020).

Ontbijt

Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant. Om iedereen op het gemak te laten ontbijten, met voldoende ruimte, werken we met tijdsblokken, zodat we al onze gasten een plekje kunnen garanderen.

Bij check-in wordt er voor alle dagen van het verblijf een tafel gereserveerd. Als u er zeker van wilt zijn dat er op het gewenste tijdstip een tafel beschikbaar is, geef dan de tijd alvast door in het opmerkingenveld bij het maken van de reservering.

U ontvangt een dagelijks wisselend en huisgemaakt ontbijt wat we aan tafel uitserveren. Heeft u bepaalde allergieën of dieet, geef dit dan vooraf aan ons door.

Wilt u meer weten over ons ontbijt, lees dan hier verder.

Ingang Hotel Bommelje Ontbijt 4 Bommelje restaurant Bommelje

Groepen en kinderen

Onze kamers zijn geschikt voor één of twee personen. Op de meeste kamers is het mogelijk een extra bed te laten plaatsen. U kunt dit bij uw reservering als “extra” direct aangeven en reserveren.
Ook het plaatsen van een babybed is mogelijk op aanvraag. Uiteraard kunt u deze ook zelf meenemen.
Daarnaast beschikt Hotel Bommeljé ook over familiesuites waar u met maximaal vijf personen kunt verblijven.

Receptie

Vanaf 8:00 uur staan onze receptiecollega’s voor u klaar! Heeft u een vraag, opmerking of bent u iets vergeten? Wij regelen het voor u!
Uiteraard zijn we ook binnen de receptiediensten telefonisch bereikbaar: + 31 (0) 118 - 58 16 84. Hierna en 's nachts zijn wij in geval van spoed bereikbaar op een noodnummer.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u eveneens terecht. Een probleem of klacht vernemen wij graag direct tijdens het verblijf zodat we u tijdens het verblijf nog van dienst kunnen zijn.
Een eerlijke review op Google na afloop van uw verblijf stellen wij erg op prijs!

Laat een review achter op Google

Dineren

Hotel Bommeljé beschikt over een restaurant waar het ontbijt wordt geserveerd. U kunt hier ook terecht voor een kop koffie of een glas wijn. Het restaurant is 's avonds niet geopend voor diner.

Housekeeping

Uw kamer wordt in principe dagelijks gecheckt.
Maar u kunt er ook voor kiezen om dit over te slaan. Bij check in vragen wij of u een dagelijkse schoonmaak van de kamer wenst. Kiest u ervoor om deze over te slaan, dan doneren wij € 1,50 per dag aan ons Bomenplan. U leest hier mee over dit bomenplan.

Parkeren

Als hotelgast parkeert u gratis bij Hotel Bommeljé. U leest er hier meer over.

Na afloop van uw verblijf

Uiteraard hopen wij dat u een fijn verblijf heeft gehad in Hotel Bommeljé en dat u heeft genoten van Zoutelande en omgeving. Maar ook als u verbeterpunten heeft, vinden wij dat fijn om te horen. Een review lezen wij dan ook met grote interesse!

Wilt u ons liever persoonlijk mededelen hoe uw verblijf was? Dat mag ook. Stuurt u hiervoor een e-mail naar: info@bommelje.nl.

Seayou Zeeland